Modanın artık hızlı bir gelişimde değil adeta koştuğu günlerde yaşıyoruz. Bu sebeple yeni çıkan ürünleri,stilleri hatta yeni markaları bile sokakta tanıdığımız için, Michael Kors bu projesiyle MK için yeni bir açı oluşturdu diye düşünüyoruz. Stilde aslında ürünün kalite ve fiyatının değil, önemli olanın kişinin nasıl taşıdığı ve enerjisi ile alakalı olduğu düşünülüyor ve Kors’un da “Stil çok sübjektif. Tasarımlarımın başka kişiler tarafından hayata geçirilmesi kadar heyecanlı bir şey yok” diyerek bunu desteklediğini görüyoruz.
![mk](/Depo/FotoArsiv/491.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/492.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/494.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/495.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/496.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/497.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/499.jpg)
The Walk Kampanyası’nın öncülerinden olan fotoğrafçı Tommy Ton tarafından Downtown New York’ta fotoğraf çekimi gerçekleşen projede, takipçiler üzerlerindeki Michael Kors kıyafetleriyle sokak stillerini yansıtan bir fotoğraf çekip, Instagram ve Twitter üzerinden #SideWalkSpotted etiketi ile paylaşım yaparak kampanya ile etkileşimi daha da hızlandırdılar.
![mk](/Depo/FotoArsiv/501.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/502.jpg)
Bu kampanya ileride, yeni stillerin The Walk’a katılması ve ürünlerin yorumlanma çeşitliliğinin artacağı düşünülüyor.
![mk](/Depo/FotoArsiv/505.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/506.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/507.jpg)
![19](/Depo/FotoArsiv/508.jpg)
![mk](/Depo/FotoArsiv/510.jpg)