Tamamen Farklı Valentino

Valentino Resort 2018 koleksiyonunda bambaşka bir Valentino ile karşımızda!

Teması, renkleri, desenleri kısacası her şeyini 2018 koleksiyonunda yenileyen Valentino; geçtiğimiz Mayıs ayında New York’ta gösterilen atletik ilhamlı koleksiyonunu şimdi de Tokyo, New York ve Hong Kong’da pop-up mağazalarda gösterime sunacak. Ünlü marka bu koleksiyonunda yoga matleri, basketbollar, spor şapkaları, sneakerlar ve antrenman kıyafetlerine yer veriyor.  Markanın logosu da değişiyor ve VLTN logosu Valentino’nun seksenli ve doksanlı yıllarda kullandığı logoyu anımsatıyor.

Dünyaca ünlü markalardan birisi olan Valentino’nun genç ve pop kültürüne hitap etmek için tasarladığı bu parçalar ünlü fotoğrafçı Terry Richardson tarafından bir basketbol sahasında çekilen kampanyası ile canlı ve dinamik bir imaj hedefliyor. Sokak kültürü Valentino Dünyası’na dâhil oluyor ve ünlü marka bu koleksiyon ile birçok kesime ulaşmayı hedefliyor.

Ayşe Özgün

Moda ve alışveriş kategorilerinde trend stiller ve markalardaki indirimler, kampanyalar hakkında bilgiler sunar. Sağlık uzmanı olan editörümüz uzmanlaştığı alanlarda farkındalık yaratmayı hedefliyor. İletişim: ayse.ozgun@aysha.com.tr

Henüz Yorum Yok

Bir Cevap bırakın

seo