Şişme mont modası uzun süredir sokak stilinde yer edinen ve fazlaca revaçta olan bir model. İtalyan marka Moncler ise bu tasarımı elbiseye dönüştürerek büyük yankı uyandırdı. Milano’daki moda haftasında ev sahibi markalardan biri olarak üstüne düşeni fazlasıyla yapan Moncler, Milano’daki defileler arasında en fazla isminden bahsettiren marka olmayı başardı.
Fakat ortada bir sorun var. Moncler tarafından sunulan şişme mont tasarımı elbiseler büyük bir kitle tarafından kullanılması zor görüldü. Fakat Moncler cephesi böyle düşünmüyor. Moda dünyası çok tartışılan bu elbiseler için şu sıralar ikiye bölünmüş diyebiliriz.
KORKUTAN BİR TASARIM OLARAK ÖNE ÇIKTI!
Moncler Genius 2019 olarak tanıtılan sonbahar kış koleksiyonunda yer alan tasarımlar şimdiye kadar hiç yapılmamış tasarımlardı. Yere değecek kadar uzun yapılı elbiselerin bazısında başlık da bulunuyor. Kış aylarında mont giymek istemeyen ve aynı zamanda elbiseyle dolaşmak isteyenler için birleşik bir tasarım kurgusu desek yanlış olmayacaktır.
Bir çok moda tasarımcısı bu tasarımı korkunç ve ürküten bir tasarım olarak yorumladı. Bazı çevreler bu tasarımların giyilmeyeceğini savunuyor. Moncler Genius olarak tanıtılan koleksiyon Moncler bünyesinde üçüncü yılını yaşıyor. Markanın yeni konsepti olarak öne çıkan Genius tasarımlar parlak, sıcak tutacağı düşünülen şekilde tasarlanmış görünüyor. Renkler ise yine birbiri ile zıt. Bu da tasarımların beğenisini yine zor kılıyor. Her şeye rağmen Moncler Genius 2019, Milano’da en çok konuşulan olmayı başardı.