Avrupa’da eczanelerin bir numaralı bebek cilt bakım markası olan Mustela, “Bebeğiniz için aklınızda sorular yanınızda Mustela var” reklam kampanyası ile TV ve dijital mecralarda yayında. Bergüzar Korel’in seslendirdiği yeni reklam filminde; 1950’den beri anne ve babaların yanında olan Mustela’nın, yeni organik içerikleri, B Corp sertifikası, her bir ürünü için yapılan 450 ölçüm ve testle birlikte, ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmediği vurgulanıyor.
Yeni organik içerikler
Mustela’nın ürünlerinde artık; Normal Cilt serisinin temel aktif bileşeni olarak Avokado yerine Organik Avokado; Kuru Cilt serisinin temel aktif bileşeni olarak Balmumu yerine Organik Balmumu; atopiye eğilimli Çok Kuru Cilt serisinin temel aktif bileşeni olarak Ayçiçeği yerine Organik Ayçiçeği yer alıyor.
Her bir ürün için 450 ölçüm ve test
Mustela’da formül güvenliğini garanti etmek için 450’den fazla ölçüm ve testi içeren zorlu bir süreçten geçen her bir ürün, bu aşamaları tamamen başarıyla geçmeden önce hiçbir şekilde tüketiciye sunulmamaktadır. Son adımda tüm sonuçlar, ürünlerin güvenli olduğunu onaylayan laboratuvarların dışında, bağımsız bir uzman toksikolog tarafından konrol edilir.
B Corp sertifikası
B Corp, üçlü ekonomik, sosyal ve çevresel performans gösteren ve faaliyetlerini toplum ve çevre üzerinde olumlu bir etki bırakarak geliştiren markalara verilen ve birçok kriteri gerektiren, öncü bir uluslararası sertifikadır. Mustela, 2018 yılında, tüm gayreti ve taahhütleri sonucunda B Corp sertifikası ile ödüllendirildi. Dünyaca tanınan bu öncü unvan, “dünyanın en iyisi” yerine, “dünya için en iyisi” olmak isteyen şirketlere ve markalara verilmektedir. Bu sertifika, Mustela’nın dünya üzerindeki etkisi konusunda aktivist bir yaklaşıma sahip olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.