Türkiye’nin veya dünyanın neresinde olursanız olun her daim üzeri çizilmiş tarih demek alışveriş için yeni fırsat alışverişleri demek. Önümüzde ise alışveriş yapmak için güzel bir sebebiniz bulunuyor.
Tabiki de sevgililer gününden bahsediyoruz. Bir çok marka Şubat ayına girişimiz ile birlikte yeni kampanyalar açarak alışverişi arttırmayı planlıyor.
Gerek giyim sektörü gerek hizmet sektörü bu durumdan faydalanma düşüncesi içerisinde. Tabi faydalanmak isteyenler sadece kurumsal kimliği olanlar değil. Alışveriş için gün sayanlar ve tabiki sevgilisini sevindirmek isteyen çok sayıda çift.
Yeni Kampanya Açıldı
Yıl boyunca belirlenmiş özel tarihler arasında en fazla alışverişin gerçekleştiği tarihlerden biri de sevgililer gününe yakın tarihler. Kimi gerçekten sevgilisini mutlu etmek için kimi ise mecburiyet dolayısı ile belirlenmiş bu günü es geçmemek için hediye alıyor.
Markalar ise kampanyalarla satışlarını arttırma peşinde. Şu sıralar hizmet sektöründen başlayacak olursak güzellik merkezlerinde yeni kampanyalar görmek mümkün. Kozmetik sektöründe de yine güzel indirim kampanyaları oluşturmaya başlanmış durumda.
Giyim sektörü ise en fazla indirimi alan kategori. Aslında yıl boyu süresinde giyim sektöründe kampanya görmek mümkün. Bu durum aslında bir çok kişiyi irite eden bir durum.
Çünkü gerçek indirimin uygulanmadığı düşünülüyor. Durup düşündüğünüzde bu oldukça gerçekçi bir yaklaşım. Yılın her zaman diliminde kampanyalı görünen mağazalar indirim pankartlarıyla mağazasını donatmış olsa da indirim yapmamış oluyor. Buna rağmen gerçek indirimi uygulayan mağazalar da mevcut.
Sevgililer günü için eğer yeni bir hediye alacaksanız modayı takip ederek önemli markaların uyguladıkları indirimlerden faydalanabilirsiniz. Şubat ayına giriş yaptığımız bu günden itibaren 14 günlük hediye alma sürecinde bu yıl alışveriş oranı ciddi şekilde artış gösterecek gibi.